Klacht

Heb je een klacht? Laat het ons weten, dan lossen we het samen op.

Als er iet mis gaat

Het regelen van een hypotheek of verzekering bestaat uit vele stappen. Een klein foutje kan grote gevolgen hebben. We besteden daarom veel aandacht aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Maar er kan altijd iets niet goed gaan. Wij vragen je daarom om jouw medewerking:  laat het ons weten als er iets niet klopt. Dan gaan we het oplossen.

Als je niet tevreden bent met onze dienstverlening, horen we dat graag. Bij voorkeur telefonisch, wellicht kunnen we het dan direct oplossen: 06 - 1093 2010

Formele klacht

Heb je een formele klacht, stuur dan een e-mail naar:  [email protected]

Vermeld in je e-mail: 

  • Naam, adres en telefoonnummer
  • Je klacht met beschrijving van de situatie
  • Hoe jij denkt dat we jouw klacht naar tevredenheid kunnen oplossen

Wat doen wij?

We nemen binnen vijf werkdagen telefonisch contact met je op. Dan kunnen we bevestigen dat we je klacht hebben ontvangen en bij jou nagaan of we jouw klacht goed begrijpen. Na dit gesprek ontvang je een bevestiging per e-mail.

Daarna gaan we uitzoeken wat er is gebeurd. Als we tot de conclusie komen dat we fouten hebben gemaakt, doen we onze uiterste best om dit zo snel mogelijk naar jouw tevredenheid op te lossen. We gaan ervan uit dat we hier samen uitkomen. Uiterlijk binnen zes weken na bevestiging van jouw klacht

Ben je toch niet tevreden met onze oplossing, dan kun je jouw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) waarbij wij zijn aangesloten onder nummer 300.018643.

Het Kifid neemt je klacht pas in behandeling nadat Hanno jouw klacht heeft afgewezen of als wij niet binnen acht weken een definitief standpunt hebben ingenomen.

Wij zijn niet gebonden aan de uitspraken van het Kifid, tenzij wij dat samen met jou in het begin van de procedure alsnog afspreken.