Klacht

Klacht

Heb je een klacht? Laat het ons weten, dan lossen we het samen op.

Als je niet tevreden bent

Als je niet helemaal tevreden bent met onze dienstverlening, horen we dat graag. Je kunt ons bellen, of mailen op klacht@hanno.nl

Vermeld in je e-mail: 

  • Naam, adres en telefoonnummer
  • Je klacht met beschrijving van de situatie
  • Hoe jij denkt dat we jouw klacht naar tevredenheid kunnen oplossen

Wat doen wij?

Wij nemen binnen twee werkdagen telefonisch contact met je op. Dan kunnen we bevestigen dat we je klacht hebben ontvangen en bij jou nagaan of we jouw klacht goed begrijpen.

Daarna gaan we uitzoeken wat er is gebeurd. Als we tot de conclusie komen dat we fouten hebben gemaakt, doen we onze uiterste best om dit zo snel mogelijk naar jouw tevredenheid op te lossen. We gaan ervan uit dat we hier samen uitkomen.

Ben je toch niet tevreden met onze oplossing, dan kun je contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) of een burgerlijke rechter. Wij zijn niet gebonden aan de uitspraken van het Kifid.